Rok założenia: 1991
MAGLO Maciej Chackiewicz
ul. Kołacińska 4
03-171 Warszawa
czynne: pn-czw 8-17
w piątki 8-16
w soboty na telefon
tel. 512-517-131
tel. 500-552-121
Email: maglo-moto@wp.pl
Tarchomin Legionowo Jabłonna Nieporęt (ul. Modlińska)
Żerań Białołęka Praga Północ mazowieckie
Działamy na warszawskim rynku motoryzacyjnym od 1991r., mamy ogromne doświadczenie w zakresie regeneracji części samochodowych; oferujemy m.in. skup, sprzedaż i regenerację turbosprężarek do aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. Nasze turbosprężarki objęte są roczną gwarancją
Jeżeli na miejscu nie posiadamy turbosprężarki regenerowanej na wymianę, to czas naprawy dostarczonej turbiny wyniesie maksymalnie do 2 dni.
Przed dopuszczeniem do sprzedaży i dalszej eksploatacji, regenerowane turbosprężarki przechodzą intensywne testy obciążeniowe na profesjonalnym urządzeniu diagnostycznym (CMT 48 TWIN).
Zapewniając solidne naprawy turbosprężarek, w firmie MAGLO stosujemy tylko najlepsze na rynku części zamienne - części brytyjskiej firmy MELETT.
Specjalizacją MAGLO jest diagnostyka i regeneracja turbosprężarek niemal wszystkich producentów turbin samochodowych (GARRETT, HOLSET, SCHWITZER, kkk, MITSUBISHI MHI, IHI, BorgWarner i innych).
Od kilku lat w naszej pracy stosujemy urządzenie diagnostyczne ATD⋅1 niezbędne przy sprawdzaniu i kalibracji turbosprężarek posiadających nastawniki elektroniczne i aktuatory z czujnikiem pozycji.
Niepoprawna praca turbosprężarki nie musi zakończyć się jej regeneracją, gdyż bardzo często uszkodzeniu ulega elektroniczny nastawnik turbosprężarki (sterownik). Spowodowana takim defektem nieprawidłowa praca zmiennej geometrii objawia się przeładowaniem turbiny, turbodziurą lub całkowitym brakiem mocy.
Regeneracja nastawnika turbinki polega na naprawie elektronicznej i/lub mechanicznej - wymiana silniczka i/lub wymiana mechanizmu przekładni ślimakowej.
Na zdjęciu: tester ATD-1 podłączony do nastawnika turbinki - Ford S⋅Max 2.0 dci
Do wykonania prawidłowej diagnostyki i następnie naprawy nastawników lub do kompletnej regeneracji turbosprężarek z takimi właśnie nastawnikami niezbędny jest komputer ATD⋅1 dzięki któremu możliwe są:
- początkowa diagnoza sterownika turbosprężarek,
- końcowe zaprogramowanie pracy całego zespołu nastawnik - turbosprężarka.
• elementy obce uszkadzające koło kompresji
• uszkodzony układ wtrysku paliwa powoduje zbyt wysoką temperaturę spalin, które przegrzewają turbinę, co wywołuje uszkodzenie uszczelniacza,
• zanieczyszczony filtr powietrza,
• uszkodzony układ dolotowy powietrza,
• uszkodzony układ recyrkulacji spalin,
• za niskie / za wysokie ciśnienie oleju w układzie smarowania,
• utrudniony spływ oleju z turbosprężarki,
• przerwy w dostarczaniu oleju,
• nadciśnienie w misie korbowej,
• opóźnienie w dostarczeniu oleju powyżej 5 sekund,
• niesprawny system odpowietrzania skrzyni korbowej (zaworek odmy, filtr odmy),
• zbyt długie okresy pomiędzy wymianami oleju (czego efektem jest zanieczyszczony olej),
• olej niskiej jakości,
• nieumiejętne próby naprawy lub regulacji turbosprężarki.
Diagnoza turbosprężarki podczas rozkładania jej na pojedyncze części - tu zmienna geometria zapieczona przez olej przedostający się z komory smarowania wałka turbiny na stronę wydechu.
Jeśli nie są uszkodzone części wirujące sprężarki, wtedy naprawa sprężarki kończy się wymyciem jej elementów.
Firma MAGLO dysponuje parkiem maszynowym umożliwiającym dokładne wyważenie i doważenie wirników turbosprężarki. Do każdej naprawionej turbiny w naszej firmie dołączana jest :
• karta gwarancyjna, • instrukcja montażu nowej / regenerowanej turbosprężarki.
Na zakupioną lub zregenerowaną turbinę otrzymujecie Państwo od MAGLO pisemną, roczną gwarancję.
Turbosprężarki w silnikach spalinowych stały się bardzo powszechne. Rosnące wymogi skłaniają producentów silników do wyposażania samochodów w turbiny. Jak wszystkie urządzenia mechaniczne turbosprężarki ulegają zużyciu. Prawidłowo eksploatowana turbosprężarka wystarcza na ok. 250 000 km. Szczególnie narażone na zużycie są elementy wirujące wewnątrz turbiny i uszczelnienia turbosprężarek. Prawidłowo zregenerowana z użyciem oryginalnych części, a następnie precyzyjnie wyważona turbina zachowa żywotność na długi czas.
Siłowniki turbinek samochodowych
po oczyszczeniu i lakierowaniu;
(siłownik turbosprężarki to tzw. grucha)
Turbinka Garrett VNT-15 - mechanizm zmiennej geometrii
po gruntownym oczyszczeniu w myjce ultradźwiękowej
zamontowany w muszli turbiny
Dwa kolejne, powyższe zdjęcia przedstawiają: po lewej - elementy dobrane do regenerowanej turbiny
po prawej - 2 zregenerowane turbosprężarki samochodowe, do aut grupy Volkswagena i do Subaru Impreza.
Firma MAGLO naprawia i regeneruje turbosprężarki samochodowe stosowane
w autach osobowych: Alfa Romeo, Audi, BMW, Daewoo, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lancia, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
w samochodach dostawczych: Ducato, Citroen, Iveco Daily, Leyland, LDV, Peugeot, Renault, Ford, Mercedes, VW
w samochodach ciężarowych: AVIA DAF IVECO JELCZ KAMAZ LIAZ MAN MAZ MERCEDES RENAULT ROBUR SCANIA STAR STEYR TATRA VOLVO
Turbosprężarka samochodowa Garrett po regeneracji gotowa do odbioru.
Do zregenerowanych turbin dołączamy kartę gwarancyjną oraz szczegółową instrukcję montażu.
Oferujemy też demontaż i montaż turbin samochodowych przez nas naprawianych.
Turbosprężarka samochodowa Holset od ciężarowego Iveco Stralis:
- przed naprawą usterek: zablokowana zmienna geometria, uszkodzony zawór sterujący zmienną geometrią,
- po naprawie: wymiana zaworu, odblokowanie zmiennej geometrii, wyczyszczenie wnętrza oraz oczyszczenie i lakierowanie z zewnątrz.
• wymontowanie turbosprężarki z samochodu
(MAGLO oferuje demontaż i montaż naprawianych turbin),
• całkowite rozłożenie turbosprężarki na części,
• diagnoza przyczyny awarii oraz stopnia uszkodzenia turbiny,
• mycie oraz czyszczenie wszystkich części,
• kontrola i ocena punktów pomiarowych wskazanych przez producenta turbosprężarki,
• wymiana łożyska głównego,
• wymiana łożysk ślizgowych,
• wymiana odrzutnika,
• wymiana pierścieni uszczelniających,
• wymiana wirnika i koła kompresji, jeśli tego wymaga naprawa,
• precyzyjne wyważenie i doważanie zespołu wirującego; montaż końcowy,
• sprawdzenie i ewentualna regulacja wartości ciśnienia doładowania.
Do każdej turbosprężarki dołączana jest karta gwarancyjna
oraz szczegółowa instrukcja montażu.
Wyważanie i doważanie zespołu wirującego turbosprężarek aut osobowych oraz samochodów dostawczych i ciężarowych wykonujemy na specjalistycznej doważarce CMT 48 TWIN.
— mycie turbosprężarki
— rozłożenie turbiny na części
— sprawdzenie stanu części
— określenie zakresu naprawy
— wycena kosztów naprawy
GRATIS
— wymiana zestawu naprawczego
— wymiana uszczelniaczy
— doważenie zespołu wirującego
— montaż końcowy
— regulacja zaworu
i ciśnienie doładowania
od 600 pln
— wymiana korpusu, talerzyka i wałka
— wymiana koła kompresji
— wymiana zestawu naprawczego
— ewent. wg potrzeby
zmienna geometria
— zawór sterowania doładowaniem
— doważenie zespołu wirującego
— montaż końcowy
— regulacja zaworu i ciśnienie doładowania
od 1000 pln
— samochody osobowe
od 270 pln
— samochody dostawcze
od 350 pln
Zapraszamy do warsztatu na ul. Kołacińską 4
Mapka poniżej przedstawia lokalizację firmy MAGLO u zbiegu ulic Modlińskiej i Kołacińskiej.
Udostępniamy Państwu link do mapki Googli Regeneracja podzespołów samochodowych Warszawa MAGLO, gdzie wyznaczyliśmy dwie przykładowe trasy dojazdu do naszego warsztatu.